Shop Mobile More Submit  Join Login
:iconredsparklesplz::iconblacksparklesplz::iconmilizia::iconblacksparklesplz::iconredsparklesplz:

MERITS FOR COMBAT

so.. this was literally a last minute decision of mine in an effort to get points for combat
from start to finish this took me about 5 - 6 hours
:iconrlytearplz:
oh how sloppy..

TO THOSE WHOSE CHARACTERS I STOLE FOR THIS, I'M SORRY I THINK I KILLED THEM
i tried to make at least one combat person participate in each sport except for hockey cuz i don't want to draw the gear :iconlazycryplz:
i also realized after i finished coloring her that claire is away for training, so what is she doing in this thing idek

from beginning to end, the victims are:
Kite Skiing: Jung-ho (c) =minjei
Figure Skating: Mercredi (c) *chiyosuke
Speed Skating: Isaac (c) *hisaru
Biathalon: Vincent (c) *SpriteOcarina
Biathalon: Zenith (c) =babo-sparkle
WILL WHIP COMBATS BUTT IF WE DON'T WIN :iconpandarunplz: : Clair (c) =Kurishu

Music: Two Steps from Hell - JUMP!
Add a Comment:
 
:iconhisaru:
hisaru Featured By Owner Mar 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
I like the background music! :iconicameplz:

thanks for drawing not-so-popular Isaac :iconcryforeverplz:
Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Mar 28, 2012
thank youuuuuuuu

:iconrlytearplz:
Reply
:iconhisaru:
hisaru Featured By Owner Apr 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
nice one bobaaaa :iconrlytearplz:
Reply
:iconsmokesheep:
smokesheep Featured By Owner Feb 13, 2012
OMG WHUT THIS IS SO COOL BAOBAO :iconslashshine:

Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Feb 16, 2012
ASLDKFJ THANK YOUUUU
:iconloveloveplz:
Reply
:icondreaming-baka:
dreaming-baka Featured By Owner Feb 12, 2012
This doesn't look so last minute to me fffff. Good job with it~ 8D
Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Feb 12, 2012
ALSDKFJ THANK YOUUUUU <3333 ; U ;
Reply
:icondashima:
dashima Featured By Owner Feb 12, 2012
aiushfuishgiuhdsfghd DIS MUSICCCC OEEEEEEO )
Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Feb 12, 2012
I LOVE THIS SONG
ITS SO EPIC SOUNDING ISNT' IT
:iconinglipplz:
Reply
:iconaurelya-lb:
Aurelya-LB Featured By Owner Feb 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
EPIC! How you do that people, how? T_T
Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Feb 12, 2012
THANK YOUUUUUU
:iconrlytearplz:
Reply
:iconaurelya-lb:
Aurelya-LB Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconmegustaplz:
Reply
:iconswordfish244:
Swordfish244 Featured By Owner Feb 12, 2012
Two steps from goddamn hell, ace job!
Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Feb 12, 2012
FFFF YEAHHH I LOVE TWO STEPS FROM HELL
Reply
:iconkomplexity:
komplexity Featured By Owner Feb 12, 2012
amg bobaobaoaboaboab SO PRO AWESOME THING aksdjaskldj
Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Feb 12, 2012
ALSDFKJ NO YOU ARE PRO AWESOME KOM :iconexcitedblushplz:
I SARANGHAE YOUUU
Reply
:iconkomplexity:
komplexity Featured By Owner Feb 12, 2012
I SARANGHAE U MORE
Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Feb 16, 2012
NO. NO. I SARANGHAE YOU MORE
Reply
:iconkomplexity:
komplexity Featured By Owner Feb 16, 2012
KSJDKAJD FFFFF :iconsaranghaeplz: NO ME MORE
Reply
:icondaidairo:
Daidairo Featured By Owner Feb 11, 2012  Hobbyist General Artist
WHEN IT TURNED BLACK AND THE MUSIC CONTINUED I WAITED WONDERING IF THERE WAS SUPPOSED TO BE MORE LMAO *FEELS LIKE AN IDIOT NOW*

To be frank, it's a little. Well. Boring. But since it's a last minute thing... ^^;
Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Feb 11, 2012
NOPE idk how to make the music stop actually LOL
i just figured out how to put the music in today

loooll well yeah. it was a last minute thing afterall
:iconmingplz:
Reply
:icondaidairo:
Daidairo Featured By Owner Feb 11, 2012  Hobbyist General Artist
...To be honest, I don't know either. *cough* Never really tried that so XD;;;;
Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Feb 11, 2012
LOL yeah i made a button so it would go back to the beginning but then the music started playing on top of itself
so i was like :iconeyezoomfojlplz:;; i guess. i'll just let it continue since i really like this song LOL
Reply
:icondaidairo:
Daidairo Featured By Owner Feb 12, 2012  Hobbyist General Artist
XD; Yeah. It's a nice piece!
Reply
:iconshikipoo:
shikipoo Featured By Owner Feb 11, 2012
holy fuck
Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Feb 11, 2012
LMFAO
Reply
:iconfieryflames65:
Fieryflames65 Featured By Owner Feb 11, 2012  Hobbyist Traditional Artist
what is this awesome
Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Feb 11, 2012
:iconslashcreepplz: ehehehe
Reply
:iconchiyoppoi:
chiyoppoi Featured By Owner Feb 11, 2012  Professional Digital Artist
BOBABOBABOBABOBABOBABOBA :iconwhatdoesitmeanplz:

:icontearplz: :icontearplz: :icontearplz: :icontearplz: :icontearplz: :icontearplz: You did not butcher him mang what lies is this butchering-- TY SO MUCHHHH

ARISE COMBAT ARISEEEEE :icondarkrageplz:
Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Feb 11, 2012
ASLDKFJ CHIYOOOOO

YES COMBAT. ARISE. AND WIN
:iconallthethingsplz:
Reply
:iconrocosse:
Rocosse Featured By Owner Feb 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
/going to be amused for god knows how long for the end part.
-pets you-
Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Feb 11, 2012
:icontearplz:
i'm glad it amuses you wen LOL
Reply
:iconkazewarrior:
KazeWarrior Featured By Owner Feb 11, 2012  Student Traditional Artist
DANG IT FAI
WELL I WATCHED THE WHOLE THING
IT WAS SO EPIC
BOO WHY HOW HOLY SHIIIT

also music hoow
/endlessly refreshes it
Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Feb 11, 2012
LMFAO YOU'RE LATE KAZE
:icony-u-notearplz:

TWO SECONDS FROM HELL FTW KAZE
Reply
:iconunreturned:
Unreturned Featured By Owner Feb 11, 2012
SO EPIC BOBA TEA.
Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Feb 11, 2012
THANK YOU LESS ; U ;
Reply
:iconfaiell:
Faiell Featured By Owner Feb 11, 2012  Student Digital Artist
IT HASN'T LOADED YET BUT I WANT FIRST COMMENT
Reply
:iconbabo-sparkle:
babo-sparkle Featured By Owner Feb 11, 2012
YOU GET FIRST EVERYTHING IN MY HEART FAI :iconcblushplz:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 9.5 MB




Details

Submitted on
February 11, 2012
Image Size
9.5 MB
Resolution
891×648
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
734
Favourites
25 (who?)
Comments
38
Downloads
16
×